Aku kesedihan...

Hai semua....

Arini aku cuti..(orang lain kerja, aku cuti) Nak dok rehat-rehat kat rumah, tapi member text ajak jalan-jalan. So tak jadi nak rehat-rehat. Mase jalan-jalan tadi belek henpon kejap, pastu tengok ade text. Bile je bace text tu, tibe-tibe rase kecewa, marah, sedih...(tak tahu nak jelaskan camne perasaan) Aku tak balas text tu..

Dahulu..,
Aku mengenali sorang mamat ni dan kitorang memang boleh dikatakan kawan rapat, walaupun baru je kenal. Aku sayang dia sebagai kawan rapat, dan sudah semestinya aku anggap dia ni macam adik-beradik aku. Tapi dia sebaliknya. Aku menolak secara baik sebab aku tak mo menjejaskan hubungan persahabatan yang telah terjalin. 1 tahun berlalu dan dalam tempoh tu memang aku tak pernah jumpe dia. Dan dalam tempoh tu juga bermacam-macam cerita yang aku dengar..dan cerita tu betul-betul menyakitkan hati aku..Sape tidak sakit hati kalo ada fitnah yang ditabur kepada diri kita dan orang yang menaburi fitnah tu adalah orang yang kita betul-betul dah anggap adik beradik. Aku betul-betul terkilan.


Aku harap dia sedar dan insaf atas semua perbuatan dia terhadap aku. Ape yang aku nak sampaikan kat sini, janganlah menabur fitnah hanya kerana marahkan sesuatu perkara.

Aku sedih.............T_T

4 comments:

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013