Em..jangan sentuh barang tu oke..

Hai semua...

Awal-awal pagi dah aku rase nak marah-marah. (Marah nii..)

Aku tak tahulah, kenape ade orang yang tak reti-reti bahasa. Yela, signboard "Jangan Sentuh" dah terpampang besar kat depan mata tapi masih jugak nak pegang-pegang sentuh-sentuh. Nak cakap tak reti bace, tapi tulis kat registre book budak sekolah. (mungkin spesis memang x faham bahasa kot)

Kadang-kadang bile aku duk menong sorang-sorang, aku selalu lah terfikir ape yang menyebabkan diorang ni syok sangat nak sentuh-sentuh barang yang dilarang untuk disentuh.
Yang lagi lah membuat aku betul-betul heran, ade jugak orang dewasa yang gampang + bengap pun suka nak sentuh-sentuh barang tersebut. Dah pulak tu, golongan pelajar pulak tu..Eee..memalukan je...

"susah mau cakap ini orang.."

2 comments:

  1. haaaa...itu lah mereka2 nie degil agaknya....kasi cubit sikit..hehehe..

    nak tau jugak brg apa yg mereka tu nak sentuh sgt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kitorang pamerkan barang medical lama..
      geram betol tengok diorng duk usik2 brg2 tu..sdgkn dh terpampang besar dh signboard jgn sentuh tepi barang2 tu..

      Delete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013