Merdeka Awesome Giveaway By Rochelle Liong

Hai semua reader....

Aku tak tahu camne nak buat @ join bende ni...tapi aku nak jugak buat..walaupun ade ckit blur dalam pale aku ni..hahaha...

Jangan lupe copy banner ni ye kawan-kawan..
 *Merdeka Awesome Giveaway By Rochelle Liong - 31/8/2012*

Kalo nak join, klik sini oke ---> Rochelle Liong.

Jangan lupe ye follow blog Rochelle Liong

Pastu wajib tengok ---> merdeka7x

And then wajib like dua-dua page di bawah :
1. Chocolate Vochelle official fanpage

2. Users of Personal Blog

Selepas done semua, korang subcribe Rochelle Liong kat pesbuk, bagi memudahkan korang, (senang untuk dia inbox kalo korang menang, hehee..)

Pastu jawap soalan :

1/ Berapa jalur pada Jalur Gemilang?
- Aku jawap 14 jalur semua..

2/ Berapa warna pada Jalur Gemilang?
- Aku jawap 4 warna..

Jangan lupe tinggalkan komen beserta emel dan pesbuk korang..

Lastly, tag 5 orang atau lebih rakan bloggers dan pastikan diorang tau..(Top referrel)


4 comments:

  1. Tq join ^_^ Sila tinggalkan entri ni bukan link blog k . kalau tak,saya x akan publish comment :) Harap maklum . sila post sekali lagi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. sori..sye baru je join contest cmni..blum tau ape2 pn..hehee..

      Delete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013