Hey, i'm new blogger...!

Hai reader semua...

Sebelum tu, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada reader-reader yang ada terbaca CikQue blog yang tak seberapa ni..huhuhu..

Straight to the point ;

Setelah sehari suntuk berhempas pulas aku membuat blog ni, akhirnya siap jugak..(puas hati la sangat). Aku  nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada blogger lyssa faizureen, blogger jombinabelog, dan jugak blogger blog cik nurfarah kerana tutorial diorang banyak membantu aku dalam urusan membuat Cikque blog ni.

Daripada tidak tahu menahu, akhirnya aku jadi tahu menahu setelah banyak belajar melalui tutorial-tutorial diorang ni..sebenarnya sebelum ni, aku ada membuat 3 bijik blog, tp semuanya x menjadik..(sob...sob..sob...)

Apa-apa pun, aku berpuas hati lah sangat, sebab berjaya membuat CikQue blog ni (walaupun tak seberapa bagai) setelah 3 kali buat x menjadik. Betul la kata orang kn, usaha tangga kejayaan.


               P/S : bermulanya pengembaraan CikQue blog..yeahhh...!! ^_^

5 comments:

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013