Meter oh meter

Hai semua....

Dah sebulan lebih dah tempat aku kerja dilanda "wiring system problem", baru arini diorang datang nak repair. Apela..tunggu dah ade lintar pintas berlaku baru cepat-cepat nak repair. Nasib tak terbakor..

Kalau tak silap aku, dah berpuluh kali dah kitorang col diorang, sebab nak inform pasal ni..tapi diorang seolah-olah tak ambik kisah je. Nasib aku masih boleh bersabar, kalo tak memang aku komplen. Biar diorang kene buang keje...(hahaha..gelak jahat)

Macam ni lah sikap orang yang suka ambil lewa tentang sesuatu perkara. Bila dah masalah lain timbul, baru sibok datang nak repair. Jangan sampai benda buruk berlaku sudah la..

Moral of story, "jangan suka mengambil mudah tentang sesuatu perkara biarpun perkara tersebut tampak mudah.

 
ada satu wayar dah hangus, tu la menyebabkan lintar pintas..

No comments:

Post a Comment

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013