Kadang-kadang...


Hai alls...


Kadang-kadang aku selalu terfikir ade boipren adakalanya menyusahkan je (bagi aku la ye) 

* Especially kalo kene ngan boipren yang suke sangat cari pasal [yang bende remeh temeh pun jadi isu]


* Pastu, cemburu tak bertempat. Ye, aku tau, cemburu tandenye sayang..tapi kalo terlampau cemburu tu, bukan tande sayang lagi tu..


* Yang ni paling aku tak suke,.belum ape-ape dah control kita ni macam bini dia..sedangkan kawin pun belum..ntah-ntah nak ucap akad nikah pun masih terkial-kial...=_='

Ye..aku tau..takde sape yang sempurna kat dunia ni..yang tu memang tak dapat nak dinafikan..tapi sume  tu bermula dengan diri sendiri..andai sentiasa berfikiran negatif, setiap tindakan kita jugak pun turut dipengaruhi pemikiran kita yang negatif tu..begitu jugak sebaliknya..(pendapat aku je)

10 comments:

  1. nampak macam stress je tu hehehe sabar je la.. bina hubungan yang sihat supaya pasni lebih aman dan tenteram. :)

    #aik, broadband tak buat hal dah ke? hehehe

    ReplyDelete
  2. @Azriff Aziz lumrah dalam perhubungan memang tak dapat dielakkan..huhuhuu..

    # arini 23 ari bulan,5 ari bulan macam tu baru buat hal kot-kot nya...hehehe..

    ReplyDelete
  3. @BeLLa ye, btul tu..lagi bgus xde boipren..kalo ade bt sakit hati je kan..huhuhu..

    ReplyDelete
  4. amboi2 .. uwekk. hehe ..
    kadang2 pun kmk nok ada bf bosan juak bekapel. rimas pun ada juak ..
    tp dah hubungan jarak jaoh cam kamek tok banyak gk la hal nok menyusahkan hati. tapi kmk sabar la , mun pandai handle xda pa2 jadik. =D
    melainkan dah xda jodoh, sobsob =D

    ReplyDelete
  5. tapi kalo bf jauh takpe kot..kureng sket ada isu2 seperti di atas :) apa2 pun ada dan takde bf dua2 ada baik dan buruknye ;D

    ReplyDelete
  6. @Michelle Hopell kmk bkn apa deng, ada gerek tok kdg2 nyusahkn ati jk..ne ndak berolah jk keja..sapa x sakit ati...huhuhu..

    # apa2pn smoga ktk ngan grk ktk ya kkl sampey akhir hayat eh...^_^

    ReplyDelete
  7. @┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ ^_^ betul2..lagipun kadang2 kalo sesetengah bf je mcm tu..

    ReplyDelete
  8. yang penting kita masih boleh teruskan bernafas di bumi ni kan.. hehehe :D

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013