Lain yang diharap, lain yang jadi..


Hey u all..^_^

Pernah tak korang rase korang mengharap kat sesuatu tu seperti kenginan korang pastu lain pulak yang jadinya? Tak kisah la dari segi ape..tapi yang pasti, lain yang diharap, lain yang jadi. Macam yang terjadi kat aku ni, aku mengharapkan blog aku berkaler purple @ hijau. Memandangkan kaler-kaler tu memang warna feveret aku. Tapi tengok ape dah jadi sekarang, dah jadi kaler pink pulak. Dahla aku tak suke kaler pink, tapi ter'letak pulak kaler blog berkaler pink..-_-

 
Rase tak kena ngan jiwa aku je kaler pink ni tau..-__-

Korang peminat kaler pink tu, jangan salah faham la yee..aku takde niat nak kutuk kaler feveret korang tu..kaler pink memang la cantik, tapi aku lagi minat ngan kaler purple @ hijau. Tapi takpe la, untuk permulaan ni je aku gune kaler pink ni..huhuhuuu..


9 comments:

  1. lah.cmne leh jadi warna pink plak???

    ReplyDelete
  2. @~didiey~ pasal takde pilihan warna backgraound lain..hehee..nak buat sendiri, belum reti lagi nak buat..hehee..=D

    ReplyDelete
  3. huhuhu pink is not punk. heheh

    pepon lawa jugak pink..tapi mr.A ni laki kan.. kalau minat pink kan. huhu ala-ala lembut je la..huhu

    #mr.A dengan azriff adalah sama( 1 insan). hehe

    ReplyDelete
  4. sme la kita,,gua pun x minat pink ni haih -_-'

    ReplyDelete
  5. kmk pun xminat pink kedak ktk juak tp okay jak mun mok pake baju warna pink kah apa..

    p/s: pink2 pun kacak juak bah blog ktk.. hehe

    ReplyDelete
  6. @BeLLa haha..aku mmg x minat kaler pink, tapi terletak pulak kaler pink..haha

    ReplyDelete
  7. @aisya hehee..ya la owh...mun pkey bju pink ok jk..walaupn x mint kaler pink..

    p/s : tp blog kmk x kdak blog ktk owg..kreatif gk upa..blog kmk tok simple jk..huhuhu..-_-'

    ReplyDelete
  8. @Azriff Aziz erk...minat pink gak...ape2pun jarang jumpe laki minat kaler pink...^_^

    # ok, tak keliru pas ni...=)

    ReplyDelete
  9. owh..hai pinky girl..lalalalala~

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013