Mimpi ngeri

Hai alls...

Semalam aku off day, jadi semalam aku takde masa nak update entry aku..sebabnya, aku jalan-jalan dari pagi sampai malam..haha..tu pasal arini aku penat la sangat-sangat.

Hey, aku ade bende nak story ckit dalam entry ni..malam tadi lepaih je jalan-jalan aku balik rumah. Sampai je kat rumah, aku terus mandi..Before aku tido, aku online la kejap..Lepas je online, aku tido la..(semua nak story..ape la aku ni..hihi..)

Sepanjang malam aku tido aku bermimpikan mimpi ngeri iaitu mayat hidup a.k.a zombie...aku rase macam real je mimpi aku tu..Sebangun je aku dari tido, aku toleh kiri kanan aku, sebab aku takut ape yang aku mimpikan tu kenyataan.

Jadi sepanjang perjalanan aku turun kerja, memang tiap saat la aku dok asyik teringatkan mimpi tu..sampai la sekarang ni pun aku dok teringatkan mimpi aku tu..tu pasal aku buat entri ni..saje je nak story kat korang..kasi takutkan korang ckit...hahahaha..(sebenarnya aku takut sekarang ni..iskk..)


3 comments:

  1. entri mimpi. hehe

    jangan dilayan sangat mimpi tu.hehe mainam tidur kecuali yang membawa kebaikan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...mimpi tu yang ganggu sye..hehehe..=D

      Delete
  2. errrr..kadang2 kau ni lawak la..hehehe

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013