Aku dan nasib baik


Hai readers !

Hari ni dah masuk hari ke-3 bulan oktober ek..cepatnya masa berlalu..sampaikan aku tak sedar sekarang dah penghujung tahun 2012. Tinggal 2 bulan je lagi nak habis tahun. Apapun aku bersyukur sangat sebab masih bernafas sampai arini..

2 3 hari yang lepas aku tak update blog pasal hari sabtu lepas aku accident. Fuh..nasib memang menyebelahi aku..kalo tak, takde sape pun antara korang yang aku dah takde..isk..isk..T_T

Nak cakap aku accident teruk, takde la jugak..sebabnya aku accident sorang-sorang kat selengkoh jalan time hujan renyai-renyai (aku bawak moto dan aku bukan merempit la ye..)..

time aku jatuh kat jalan ;  

  • nasib baik takde keta belakang aku, kalo tak..memang aku dah dilenyek keta dah..memang nasib aku baik la time tu.  
  • Nasib baik moto aku tak rosak teruk..kalo tak, pokai habis aku bulan ni...
  • Nasib baik aku pakai sweater sebab tu takde luka-luka banyak, tapi lebam-lebam banyak pulak.. 
  • dan nasib baik jugak la helmet yang aku pakai tu tak tercabut dari kepale aku,.kalo tak, memang dah melecet kepale aku tu..
Sekali lagi aku nak cakap, aku bersyukur sangat-sangat sebab aku masih bernafas seperti sediakala..huhuhu..sedeynye...-_-'

p/s : buat kawan-kawan kat luar sana, even aku tak kenal korang, tapi aku nak nasihatkan korang berhati-hati la tak kira dimana anda berada..tak kira bawak moto ke, bawak keta ke, bawak kapal terbang ke..ape-ape je la..sebab, kata orang tua, malang tak berbau..

11 comments:

  1. lain kali lebih berhati-hati ya cikque..nasib baik tak ada kecederaan serius.

    ReplyDelete
  2. heheh mujur la selamatkan. emm tu la kat selekoh, nak kasi rapat lutut ke ambik selekoh tu? hehe

    hati2 cik que, motor ni, kalau terjatuhje. memang badan terus ke permukaan jalan. bahaya tu.

    ReplyDelete
  3. heheh mujur la selamatkan. emm tu la kat selekoh, nak kasi rapat lutut ke ambik selekoh tu? hehe

    hati2 cik que, motor ni, kalau terjatuhje. memang badan terus ke permukaan jalan. bahaya tu.

    ReplyDelete
  4. heheh mujur la selamatkan. emm tu la kat selekoh, nak kasi rapat lutut ke ambik selekoh tu? hehe

    hati2 cik que, motor ni, kalau terjatuhje. memang badan terus ke permukaan jalan. bahaya tu.

    ReplyDelete
  5. heheh mujur la selamatkan. emm tu la kat selekoh, nak kasi rapat lutut ke ambik selekoh tu? hehe

    hati2 cik que, motor ni, kalau terjatuhje. memang badan terus ke permukaan jalan. bahaya tu.

    ReplyDelete
  6. fuhhh nasib baik takde ape2 yg teruk syukur alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. @Norhaizan tQ...^_^ lepas ni akan lebih berhati-hati lagi...

    ReplyDelete
  8. @Azriff Aziz hihihi...takdela, moto terlalu senget, pasal tu boleh jatuh dari moto...

    a'a..bak kata bos sye, moto ni daging kita yang lindung...tak macam keta..keta lindung daging kita..hehe..

    ReplyDelete
  9. @BeLLa ye la kan, nasib takde la terok sangat...syukur sekejap..hihihi

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013