Baru dapat on...line..


Hai readers..

Malam ni lappy alia baru je siap lepas repair. Baru dapat online..Huh..banyak hari dah alia terlepas nak blogwalking gara-gara lappy "rosak".

Alia tak tau la nak cakap ape bila dapat tau ade orang yang sengaja rosakkan lappy lia. "Orang tu" deleted fail yang membolehkan lappy tak dapat bukak seperti biasa. Rasa-rasanya file windows la kot. Alia tak tau sangat, pasal lappy ni pun abang alia yang tolong repairkan. Nasib baik abang alia tu memang terer dalam bab-bab komputer ni...kalo tak,berhabisan duit la alia nak repair lappy ni..

Berbalik kepada ape yang lia nak citekan kat sini..alia tak tau la kenape ade orang berhati busuk sebusuk macam tu..sedangkan alia takde buat salah ape-ape pun kat "Orang tu". Kalo alia ade buat salah pun, jangan la buat alia macam tu sekali. Alia sangat hormatkan "Orang tu", tapi tak sangke pulak "Orang tu" buat alia macam ni. Dah sekian lame dah alia bersabar dengan perangai "Orang tu". Sekarang ni macam dah limit dah kesabaran alia.

Alia harap "Orang tu" berubah..tapi alia rasa, memang "Orang tu" tak pandai berubah. =_='

5 comments:

  1. sabar je la ya... tak mo gaduh2 tau dengan orang tu.... huhuhu

    ReplyDelete
  2. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  3. @BeLLa sabar separuh daripada iman...^_^

    ReplyDelete
  4. @Mia Liana a'a kak...sye pn malas dh mo gadoh2 ngn orang tu..huhuhu

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013