Berubah = Bertukar


Hai readers..

Arini rase rajin pulak nak update entry. Tu pun entry sikit je la..2 3 4 hari yang lepas aku membusykan diri sebab nak edit blog aku ni..tu pasal la tak takde entry. Serius, bab-bab edit ni memang memeningkan pale hotak aku. Naik juling dah mate ni sebab dok renung lame-lame koding-koding tu. Dalam mase yang same aku terfikir la pasal ade orang cakap kacang je edit-edit blog ni. Pastu boley pulak cakap pejam mate je buat edit-edit ni. Memandangkan aku ni memang suka berhalunasi (eh, betol ke ape yang aku cakap ni..bukan berilusi ke..ah..ape-ape je lah..) aku pun membayangkan dengan penuh perasaan ape yang diorang cakap. Betol ke diorang boley edit blog dengan mate dipejam? Tak ke lain-lain ditaip nanti kalo mate tak melihat ape yang ditaip tu..iskk..gile ape..pelik-pelik je kan.. =D

Uik, dah lari topik pulak dah entry aku ni..ni yang aku tak suke ni..hahaha..Memandangkan aku buat entry ni, aku nak kasi tau la sama korang-korang sume,.blog aku dah bertukar wajah..dari kaler pink pergi kaler purple..hehe..aritu mate aku cakap kat aku dia dah tak tahan dah asyik tengok kaler pink je..nak tukar kaler purple jugak. Jadi aku pun tukar lah..

.
.
.
.
.





Aku belum pro lagi nak buat lagi cantik blog aku ni..cume buat seringkas @ sesimple je.

k lh, tu je aku nak cakap..hehehe..lagipun aku nak sambung balik edit blog ni. Jumpa di next entry lah ye..^_^

19 comments:

  1. lawa la tu,,simple means cantik

    ReplyDelete
  2. @cerita best xde la lawa mane pun..biasa2 je..hehehe..apa2pn. thanx ya..^_^

    ReplyDelete
  3. @Isabel Diaz tp simple gilak tngga kmk..x kck bila ditangga kmk bena2..huhu..

    ReplyDelete
  4. OKje nak menuko header memang tak tau so...gitu ajelah he..he.. apa pun gambar header ni nampak lagi sesuai ngan CikQue lah

    ReplyDelete
  5. suka header tu... comel dan simple.. ^_^

    ReplyDelete
  6. @hainom OKje hehe..cik Que edit2 je..tpi tengok header org lain bnyk lagi yg lawa...^_^

    ReplyDelete
  7. wahhh, bertambah cun la blog dia. :)

    ReplyDelete
  8. @PILOT LOVER belum dikira cantik lagi tu sb masih ade cacat kat tulisan..hehehe..=D

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013