Buat temujanji dahulu


Hai alls..

Hari ni, line broadband aku dah mula slow. Dan aktiviti bloging aku terpaksa tergendala sekejap. Ah, banyak benda yang perlu aku godek-godek tapi broadband pulak bagi masalah kat aku.

Hari ni aku kelam kabut je sesampainya kat tempat aku kerja. Mane taknye, kat depan tempat aku kerja dah dikerumuni (betul ke ejaan aku ni) orang ramai. Jadi aku terpaksa la mempercepatkan rutin harian aku tu. Ape punya orang la, sepatutnya tempat aku kerja bukak jam 9 pagi, tapi diorang dah terpacak kat situ jam 7 lebih. Nasib jugak aku awal turun keja pagi tadi.

Sepatutnya diorang kena la buat temujanji dulu sebelum nak datang. Ni tak, main serbu je. Maunya aku tak sesak nafas sebab kelam kabut. Iskk.. Lagipun dah memang prosedur kat tempat aku kerja mesti buat temujanji dulu sebelum datang. Kalo tak dapat bagi surat dulu, sekurang-kurangnya col la dulu. Senang aku prepare awal. Takde la awal-awal pagi aku dah kelam kabut semacam je. Haishh..-_-


4 comments:

  1. Cik Que keje kat mana ek? Jangan tipu OKje pulak! he...he...

    ReplyDelete
  2. @hainom OKje cik Que kerje kat muzium...eh, takde tipunye ni..hehehe..

    ReplyDelete
  3. dugaan ketika bekerja ni sis.. byk2 sabar ye ^_^

    ReplyDelete
  4. @PILOT LOVER ye, memang bnyk2 sbr ni...hehehe..

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013