Mentang-mentang aku kerja


Hai alls...

Setelah sekian lama menyepi kini bersua juga ye...ceh..ayat bajet..hahaha..

Tadi masa aku walking-walking blog ade la sorang member aku text aku. Aku ingat dia nak tanye kabar aku. Tengok-tengok dia mintak aku syer kredit kat dia. Isk.. Ingat aku ni cop kredit ke nak mintak-mintak syer. Yess...aku kedekut.......pasal aku sendiri pun kadang-kadang kredit ciput je. Kadang-kadang langsung takde kredit. Inikan pula nak syerkan kat orang lain.

Aku bukan ape tak nak bagi. Aku tengah belajar save bajet. Biasa la, dunia bekerja ni..sendiri pandai-pandai la simpan duit kan. Banyak bende nak kene gune duit. Kalo takde duit simpanan habis la cite. Alamatnya mengemis la kat tepi jalan. Hehe..

p/s : Lepas ni nak simpan duit sambil buat duit...^__^
       
     





8 comments:

  1. ha la x guna punya olang snang2 mintak kedit hahha

    ReplyDelete
  2. @BeLLa hehe..kalo kaye takpe gak kan.. nak mintak kredit tiap hari pun boley...hahaha..(cam tipu je kan..hehe..)

    ReplyDelete
  3. panas je kalau ada kawan saya macam tu..hehe..nasib tak ada..kalau ada dah lama dah kena fire..hehe..

    ReplyDelete
  4. @Nurul Aini wah..awk ni otomen gurl ke ni..hehehehe..

    ReplyDelete
  5. hish...org mcm ni pun ada kan cik que..... ke mmg betul betul perlu .?

    ReplyDelete
  6. @hainom OKje tu la ade pepatah org tua, macam2 org macam2 ragam..huhu..nth la okje..sb selalu je camtu..

    ReplyDelete
  7. huyooo baik punye kwn ek main mintak2,,

    kalu saye bgi je, tapi bgi maki,,

    ReplyDelete
  8. @NORSHAHFEZA HAMSAN baik sangat la tu kak zan..kalo dia tak selalu mintak takde la cik Que nak kecoh2..ni dah banyak kali dah macam tu..

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013