Muvie Terbaekkkk


Hai alls..salam 1 Malaysia..

Malam tadi aku gi wayang ngan akak aku, sebab nak menengok cite Twilight. Memang kitorang dah janji nak menengok cite tu kalo dah keluar. Kalo tak silap, 2 bulan lepas kitorang asyik cite pasal cite twilight ni. Sebab mase tu aku bace novel New Moon (sambungan untuk The Twilight). Sebelum tu, aku memang takde minat la ngan cite-cite ni. Tapi lepas je aku bace novel tu baru aku ade minat pulak. Pelik kan.





Memang syok giler la aku menengok cite ni malam tadi.

# korang yang belum tengok tu, tengok-tengokkan la ye..=)


8 comments:

  1. Cik que 2 org je... okje? 5 org tu..... beli dvd jelah.....

    ReplyDelete
  2. memang superbbb besttt,heheh baru tgk tadik =)

    ReplyDelete
  3. Tak tengok pun lagi. X sempat nak ke panggung pun. Nampak gayanya nanti beli dvd je le..

    ReplyDelete
  4. @hainom OKje takpe okje...tengok kat tumah sbnrnya lagi syok..lagipun jimat...=)

    ReplyDelete
  5. @NORSHAHFEZA HAMSAN mmg terbaekk kn..^__^ rase nak tengok lagi la ni...^___^

    ReplyDelete
  6. @ros_reeza takpenye...tengok dvd lagi syok...^___^

    ReplyDelete
  7. Ramai betoi dok review crita ni yek..

    ReplyDelete
  8. @Si Matatajam cite best kak..psl tu ramai yg review..=)

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013