Promote Heartbeat


Hai alls...salam 1 Malaysia..

Pagi-pagi fikirkan idea nak buat entry. Yelakan, kalo takde idea masakan ade entry nya kan. Hikhik..sambil aku berfikir sambil tu jugak aku belajar bende yang aku tak faham-faham buat. Dah berminggu dah aku cuba belajar sendiri sambil rujuk-rujuk tutorial yang sedia ade, tapi baru hari ni faham. Leceh betul kan. Iskk..

Oke, lets straight to the point..sebenarnya aku nak promote Heartbeat aku kat korang. Dan aku mintak jasa baik korang klik Heartbeat aku tu. Boley kan..Hehehe..tapi, kalo korang dah klik tu, bagitau la kat aku k..senang aku klik untuk korang balik nanti..^__^



p/s : Jangan tipu tau..







12 comments:

  1. @Si Matatajam tQ kak M..nanti cik Que klik2 HB kak M gak...^_^

    ReplyDelete
  2. @cweet pinky tQ..nanti sye klik HB awk jugak tau..^_^

    ReplyDelete
  3. @azie namico klik2..mane tau dgn dt tu boley bt giveaway..hihihi..nanti sye klik HB awk..^_^

    ReplyDelete
  4. Klik dah cikque.... macam mana boleh dapat benda ni Cikque?

    ReplyDelete
  5. @hainom OKje kalo okje nk tau, HB ni lebih kurang sama ngn nufnang..sebab sekali klik dt masok..tpi tak la bnyk mana pun..okje pun bt HB ni jugak la..nanti boley la cikque klik2 kn...^_^

    ReplyDelete
  6. klik HB cik que... ^_^

    ditag!!
    http://www.mizruha.com/2012/11/nabila-medans-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. klik dh HB yer...akhirnya berjaya..leh dh start kumpul :)

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013