Antara Dua


Hai alls..salam 1 Malaysia..

2 3 hari ni banyak sangat perkara yang aku sentiasa fikirkan. Ikutkan hati memang takmo fikir sangat, tapi apakan daya otak aku ni tetap berdegil nak fikirkan jugak.

Beberapa hari kebelakangan ni, ex aku selalu contact aku. Aku tak tau la kenape ex aku tu nak contact aku, sedangkan kitorang dah lame dah tak bercouple. Disebabkan kitorang dah tak bercouple, aku dah anggap yang kitorang ni cuma berkawan je walaupun aku masih ada perasaan sayang terhadap ex aku tu. Tambahan pulak, sekarang aku dah ade orang lain. Jadi aku takmo la sakitkan perasaan DIA disebabkan perasaan sayang aku terhadap ex aku tu.


:: Aku lebih memilih DIA walaupun dalam masa yang sama aku masih sayangkan ex aku tu.

p/s : Entri luahan hati ketika kebingungan


8 comments:

  1. mm jgn layan terus ex kamu tuh sbb sedikit sebyk akan menggangu hubungn u yang skrg..
    adalah lebih baik jika u ttup buku lama dan hanya focus pada buku baru kamu tuh..

    ReplyDelete
  2. Pening jugkkan kan Cik Que kalau cam tu...mana lagi hensem...mana lagi baik...he...he...nape yg ex tu tinggalkan cik que dulu...so istikharah le cik que apa lagi!

    ReplyDelete
  3. @hainom OKje btul tu kak okje..nanti cik Que cerite kan dalam entry akn dtg tntng cerite ni..=)

    ReplyDelete
  4. Betoi gak yek kata Depp tu..hmmmm...tepuk dada tanya hati..

    ReplyDelete
  5. @Si Matatajam hehe..bkn tepuk dada tanya selera ke kak M..=P

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013