Broadband bagi mesej warning?


Hai alls..salam 1 Malaysia..

Semalam sambil aku tengah walking-walking aku terima 1 mesej dari broadband. Memandangkan aku pengguna setia broadband ni, jadi diorang bagi la mesej warning. Ntah kenape pulok diorang bagi warning tak tentu pasal ngan aku. Isk..kalo nak bergadoh face to face la kan..takyah bagi mesej warning bagai..

Ni la mesej yang aku cakapkan tu..

Sebenarnya aku tak bayar lagi bil broadband untuk bulan November. Pasal tu diorang bagi mesej warning kat aku. Hihihi..Mula-mula tu memang aku nak bayar. Tapi aku terfikir 1 idea. Idea nak tengok ape diorang buat kalo aku tak bayar. (Macam bengap je kan) -..-'
 

p/s : Bila aku tak bayar broadband, laju semacam je line. Takde slow-slow bagai dah. Apakah..?




43 comments:

  1. Tak pe cik que bagi diaorg keje sikit.... he..he...

    ReplyDelete
  2. hehe amboi cube nk cari pasal nampaknye hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..Cik Que..
    kan dah kena warning.. sbnr nya akak pun ssslu kena warning2 oleh Celcom tu..haha..sama lah kita dik..
    last2 bayar juga..:)

    ReplyDelete
  4. @iiima ❥ hihi..broadband cari psl tu..hihihi..

    ReplyDelete
  5. @aTieYusof Family hihihi..tunggu diorg bgi warning dulu baru byr kn kak..hihihi..=D

    ReplyDelete
  6. selagi tak warning jangan bayar..haha..kesian celcom!.hihi

    ReplyDelete
  7. haha..alahai..blh pula gitu..nak tunggu celcom dtng depan2 eh..hik3..

    ReplyDelete
  8. hihi..jalan2 cari pasal ke cik que..
    ciksu dah terminate celcom..nyusahkan aje ;D

    ReplyDelete
  9. dpt mesej dh..hihihi.sabar jela :)

    ReplyDelete
  10. @Mimie Najib hihi..saje je nak test diorg kak..hihihi..XD

    ReplyDelete
  11. @QasehnyaRania hihi..rase nak terminate la ni..tpi msh pnjng fikir ni..hihihi..=D

    ReplyDelete
  12. @ayut hehe..sabar je lagi ni..hihi..^_^

    ReplyDelete
  13. bagi surat warning untuk alia.. :)

    ReplyDelete
  14. Dik..
    Kakak tag awk ikut ni :
    http://atieyusoffamily.blogspot.com/2012/12/simple-giveaway-pink-orange-shoppe.html
    Join ya..hehe..TQ

    ReplyDelete
  15. Tak bayar lg laju eh? Bagus2 camtu hehehe :)

    ReplyDelete
  16. Hahaha...Bagus tak payah bayar coz laju ^_^ Bila nak sampai due baru bayar :-)

    ReplyDelete
  17. betul~! kdg2 bila lambat bayar lg laju. hihi.. tp bila da bayar, ada masa lambat cm siput. =.= errmm.

    ReplyDelete
  18. hahah cepat ajak wakil bb face to face,haha

    geram gak kdg2 kalau dah lebih limits terus jd lembap

    ReplyDelete
  19. saje je nak mengujilah tu... hehe..
    broadband memang suke cenggitu... ^^

    ReplyDelete
  20. ingatkan warning pasal ape r tadi.. bese r broadband time mintak hutang laju je.. tapi line kemain slow.. +__+

    ReplyDelete
  21. pakai broadband ni..syok bawak g jalan2..cuma kl kaki download tu...tak syok la...syok pakai streamyx lagi...(ehh..berkaitan ke ngan entri??)

    ReplyDelete
  22. @miz ruha surat belum terima kak, cume mesej je yg alia terima..hihi..=D

    ReplyDelete
  23. @baby comel hihihi..pelik2 je kan..tak byr line laju semacam je..kalo byr line lembap siput..hihi..

    ReplyDelete
  24. @Dunia Wilma cadangan yang bernas..hihihi..terbaek..^_^

    ReplyDelete
  25. @♥ aiNa yaZiD ♥ hihi..ingtkan cik Que sorang mengalami situasi mcm ni.hihi..=D=P

    ReplyDelete
  26. @NORSHAHFEZA HAMSAN bila dh face to face dgn diorg ntah2 mcm tikus pulak lari..hikhikhik..=D

    ReplyDelete
  27. @Orkid Edyliyne eh..btul ke ni..lain kali nak bt camtu lagi lh...hihihihihi..=D

    ReplyDelete
  28. @kay_are btul tu...kalo line laju takpe la jugak diorg mintak hutang laju..hihihi..=D

    ReplyDelete
  29. @kitatauke btul tu..pakai broadband boley angkut sana sini..tapi tak syok kalo line dh slow semacam..nk bukak page pun slow bagai..

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013