Mengulit kenangan



Hai readers !

Lirik lagu ni memang sangat bermakna kat aku, so aku up kan dalam entry aku...^_^

Masih berbunga cintaku ini
Harum dalam kenangan
Biarpun telah engkau calarkan
Kuntum-kuntum rindu

Masih berdarah lukaku ini
Pedih menikam jiwa
Simpulan cinta terlucut kini
Mengapalah derita

Bukan ku mengungkit kisah lama
Sekadar mengulit kenangan
Kasih & sayang yang kita semai
ketandusan...

Mengapa terjadi perpisahan
Dikala aku memerlukan
Secebis rindu menghias kamar kegelapan
Rela aku begini & terus begini
Merawati kedukaan
Semoga suatu hari ada sinar sang suria menerangi

Tiada guna ku tangisi ratapi perpisahan
Yang berlalu biarkanlah
Kerna aku percaya sebalik kedukaan pasti ada bahagia..




Mode :: recall back memories..



12 comments:

  1. Menyapalah derita....Lagu ni Kelana dengar sejak darjah 4 lagi.Sampai sekarang dengar lagi..

    ReplyDelete
  2. Wahh...cik que layan jiwang erk..hihi:)
    Happy weekend ya..

    ReplyDelete
  3. lagu ni memang tangkap jiwang punye ni =)

    ReplyDelete
  4. lame menyingle. p layan lagu ni karok. huhu mengalir la jawapnya. hahhahaha

    ReplyDelete
  5. @Kelana Cinta em..kalo tak silap cik Que tajuk lagu ni mengulit kenangan..nyanyian kumpulan data..=)

    ReplyDelete
  6. @NORSHAHFEZA HAMSAN btul tu..jiwang lentok abis..hihihi..=D

    ReplyDelete
  7. @Azriff Aziz wah..mmg terer la..boley sampai mengalir pulak tu..feeling abis la ni ek..hihihi..=D

    ReplyDelete
  8. mengimbau kenangan la ni yer....mmmm..sesekali terkenang :)

    ReplyDelete
  9. @hainom OKje hehe..takde la okje..cume tiba2 terkenang je tu..hihihi..=D

    ReplyDelete
  10. @ayut a'a..btul tu..tau2 je ayut ni kan..hihi..=D

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013