Welcome back..


Hai alls..salam 1 Malaysia..

Hari ni aku kembali....kembali setelah 3 hari setengah bercuti. Pasal tu aku tak update blog untuk beberapa hari tersebut. (macam la ade orang cari je kan..) Orang bercuti balik kampung, tak pun travelling..tapi aku pulak bercuti dok umah je. Takpe la..asal dapat berehat pun kira dah ok.

Sepanjang percutian aku tu, aku terfikir la jugak..alangkah seronoknya kalo dapat meluangkan masa dengan aktiviti travelling. Fikir punya fikir, secara automatiknya aku ter'plan nak kumpul duit untuk tahun depan..pastu kalo ade rezeki, nak bawak mak & ayah travelling sama-sama. Uih..mesti best.^_^

p/s : Harap-harap apa yang diimpikan tu menjadi kenyataan..^__^ *tiba-tiba pulak rasa teruja ni..-_-'
       Entry pendek je la untuk hari ni memandangkan MODE aku masih dalam bercuti lagi..hihi..>_<



Klik 1


12 comments:

  1. Hihi..moga impian Cik Que tercapai erk..patut hilang 3 hari..hehe;)

    ReplyDelete
  2. wahhh... travelling best tu.. nk g kat manae tu? hehehe happy gathering nanti :)

    ReplyDelete
  3. yang penting boleh bercuti kan walau kat mana pun..kat rumah pun ok..:)

    p/s : benti keje bukan nak kawen..hehe..dapat offer lain..:)

    ReplyDelete
  4. @aTieYusof Family terima kasih tolong mendoakan untuk saye ye kak..^__^

    ReplyDelete
  5. @Azriff Aziz hehe..dalam angan2 nk pi travelling ke langkawi..>___<

    ReplyDelete
  6. @hainom OKje hehe..akk okje cari cik Que ni lah ye ye..=D=P

    ReplyDelete
  7. @nur anis btul tu..aslkan dpt bercuti pun dah ok kan..

    p/s : ingtkan nak kawen..>___<

    ReplyDelete
  8. heheh kalau cuti duduk umah ade family semua balik, memang syok lah,,heheheh travelling? bestnyer kan,,in shaa Allah, satu hari nnt cik que mesti dpt tunaikan sgala impian tu

    ReplyDelete
  9. @NORSHAHFEZA HAMSAN harap2 nya tercapai lah impian tu..^____^

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013