apabila masalah sudah diketahui


Hai alls...salam 1 Malaysia..

Tadi aku godek-godek lagi penyebab masalah yang sedang dialami blog aku seperti yang aku ceritakan dalam entri ini & ini. Huh ! Akhirnya, berjaya jugak masalah diketahui ye, biarpun masalah tersebut belum diselesaikan lagi sebabnya aku masih bingung macam mane nak selesaikan. =_='

Tadi aku cuba satu persatu cadangan @ pendapat dari mereka yang sudi beri komen dalam kotak komen aku untuk entri ini. Dan salah satunya dapat membantu aku untuk mengetahui masalah tersebut. Terima kasih bebanyak ye. ^_^

Mula-mula aku bingung sekejap fikirkan apa yang telah mengganggu blog aku tu. Tu pun disebabkan gangguan disebabkan tuan punya blog. -_-' Disebabkan aku takmo sia-siakan blog aku macam tu je, aku teruskan memikirkan apa yang menyebabkan blog aku sedemkian rupa. Rupanya,  software mozilla firefox aku ada masalah sikit. Aku tahu pun lepas aku cuba bukak blog menggunakan software google chrome. Bila je aku bukak menggunakan software google chrome jadi aku cuba follow mereka yang sudi follow aku tu. Dan sememangnya aku dapat follow & sign in dalam follower widget. Lepas tu, aku cuba lagi menggunakan software mozilla firefox. Sebabnya mana la tau kan tiba-tiba ok macam biasa. Tapi masih jugak macam yang hari tu.

Sonang pulak hati den. Eh. betul ke apa yang aku sebutkan tu. = ='


Masalah dah diketahui, jadi cara untuk menyelesaikan masalah pulak masih dalam pertanyaan. Adakah aku perlu installed software mozilla firefox baru..Bukan apa, aku tau guna je, tapi bila dah masalah macam ni berlaku tungganag langgang pulak memikirkan cara untuk menyelesaikan.. 

# rasa-rasanya perlu installed baru, sebabnya aku lagi suka guna software mozilla firefox.

 

6 comments:

  1. dah tahu punca masalah, sonang la hati ;)

    ReplyDelete
  2. Hehe..dah dapat ye..betul lah tu, mozila tu selalu kena update..macam chrome dia update sendiri..hehe..aka auto update. Saya pun dulu suka sangat dengan mozila sebabnya macam2 add ons ada..kekok sangat nak guna chrome. tapi sekarang saya suka chrome, ringan, dan tak mudah nak "not responding"..hehe..walaupun kadang2 crash tapi chrome lagi power. Cuba lah..heee. (macam promote barang je T____T)

    ReplyDelete
  3. Oh sebab mozila firefox corrupted kot Cik que.. baik install balik.. nak guna google crome pun ok jgk..rasa nya lebih laju...:)

    ReplyDelete
  4. bagus la deng.
    mek mok install mozilla nak baru juak tp malas.
    hee..

    yah , enjoy blogging pas tok :D

    ReplyDelete
  5. Ohh finally :D Now dpt follow dah, follow smpai otak biol ahh ;D

    ReplyDelete
  6. Finally dh tahu punca masalah.. :)) blog berubah wajah yer? ^^

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013