bukak pesbuk banyak-banyak sebab nak main game sorang-sorang


Hai alls..salam 1 Malaysia..

Sekarang ni asal je sebelum tido mesti aku beronline dulu. Dulu takde pulak macam ni. Dulu, aku tido awal..takde mase nak bukak laptop sebab sebok nak bagi mata tido puas-puas.. Haha. Angin ntah apa yang merubah aku sekarang ni. Mungkin angin berubah disebabkan menanggung perasaan "berhantu" tu kot.-.-'

Selalunya kalo aku mengonlinekan diri, mula-mula aku bukak pesbuk dulu pastu baru bukak blog. Sebabnya aku main game Farmville. Haha. Rasa macam best je sebab dapat buat bisnes pastu boleh ternak bermacam bagai binatang. Sambil tu jugak boleh tanam bermacam-macam tanaman, sampaikan ada tanaman yang dah masak & boleh dituai tak sampai berbulan-bulan. Kalo realiti macam tu, confem duduk berkebun je aku.. Takyah pegi kerja dah. Hahaha

Bercerita pasal game pesbuk ni, dulu mula-mula game pesbuk diperkenalkan aku main game cityville. Dan masalah takde jiran menyebabkan aku stop main. Spoil dah feel aku nak main. =,=. Ye la, kebanyakkan kawan-kawan aku takde main game macam ni. Kalo ade pun, sorang dua je. Mane cukup kan kalo nak buat jadi jiran. Jiran ni penting, sebab boleh tolong sesama lain. Hee..

Berbulan-bulan aku tak main game pesbuk kalo tak silap aku, sebabnya majok takde jiran. Haha.. =P Sampai lah ada 1 hari tu, aku boleh tetiba terbukak game farmville bila tengok banyak kawan aku main. Start dari hari tu la aku main game farmville tersebut. Dan setakat ni ok aku main, takde masalah sangat..sebab jiran aku boleh dikatakan banyak jugak sebab adanya function community neighbor.



Bila aku ingat balik waktu aku main game cityville, rasa kelakar je rasa. Mane taknya, boleh pulak aku bukak banyak-banyak akaun pesbuk sebab nak main game tu. Jangan salah faham ye, aku bukak pesbuk banyak-banyak bukan disebab hendakkan nak menipu orang lain semata-mata. Aku cuma nak main game sorang-sorang je. Dengan kata lain aku main ngan aku sendiri je. Eh. Lain je bunyi. Serupa macam orang sakit mental je. Hahaha.. =D

# tapi kan kalo main sorang-sorang lagi best.. hehehe.. =P=D

 

7 comments:

  1. HAhahhaa adoi CikQue... ayat last tu tak leh blah. HA dulu pun I pernah manin cityville tu terjebak dengan my BiL, berlumba ngan dia, nak apa2 minta jer sebab dia banyak member and banyak harta gitu hahaha.

    ReplyDelete
  2. Dulu2 akak suka juga cik Que main game di FB ni..tapi skrg dah kurang..boleh kata gila jg main game..tpi yg main masak2 tu..haha:)

    ReplyDelete
  3. maen sorang2 jak la ktk deng :P
    kmk suka main the sim social ya bah,best juak.hehehe..

    ReplyDelete
  4. game ni..dah lama tak main..rindu lah pulak. hehe.

    ReplyDelete
  5. Cik QUe nape gi google + tak leh boleh link blog cik Que...ni okje bukak kat bloglist okje...

    Nak tau tak sepanjang ada account fb OKje tak pernah main game dia...tak minatlah cik Que

    ReplyDelete
  6. hahaha, kedak forever alone jark kamek nangga. Ajak lah pwg lain main kak oi. Kmk ka. Kmk salu jwak on9 tp x penah main game.

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013