Jika DIA Jodohku..


Bukan serik, tapi berhati-hati..

Bukan jual mahal, tapi takut tiada pembeli..

Bukan tak cari, tapi tak percaya pada diri..

Bukan perasan lawa, tapi jauh panggang dari api..

Bukan tak berdoa, tapi mungkin tak cukup lagi..

Bukan ego, tapi terlalu rasa rendah diri..

Bukan buat bodoh, tapi buat-buat gembirakan diri..

Bukan memilih, tapi sekurang-kurangnya DIA ada harga diri..

Seandainya DIA jodohku, aku berserah pada Yang Maha Esa..









7 comments:

  1. InsyaAllah klu jodoh tak kan kemana cik Que.. betul tu, nak pilih pasangan bukan bleh main2.. sbb kita nak hidup dgn dia sepanjang hayat..pilih yg terbaik yg sis:)

    ReplyDelete
  2. x pa lah sis, mungkin ada jodoh ngan lebih baik.

    ReplyDelete
  3. :D:D betul tu, kalau dah jodoh kan.

    ReplyDelete
  4. @aTieYusof Family btul tu..sekali dalam hidup tu kn.. ^_^

    ReplyDelete
  5. @Nastyna a'a..kalo dh jodoh, ttp akn bsama..^__^

    ReplyDelete
  6. Insyaallah sampai masanya akan sampai jodoh tu datang sendiri cari Cik Que

    ReplyDelete
  7. @hainom OKje tu la kak..cik Que cuma berserah ngn tkdir je lagi ni..huhu..

    ReplyDelete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013