Pilihan dalam tangan


Hai alls...

Salam 1 Malaysia & salam blogger..

Sekarang ni banyak benda yang aku fikirkan. Salah satunya, aku teringin untuk mengubah hala tuju hidup. Mengubah keadaan sekarang kepada keadaan yang lebih baik. Dan dalam masa yang sama membalas jasa mak bapak aku. Bukan aku nak cakap yang aku ni tak reti nak bersyukur, cuma aku rasa mungkin apa yang aku ingin lakukan sedikit sebanyak mungkin boleh menyenangkan kehidupan aku di kemudian hari.

Hampir 4 tahun aku meninggalkan zaman persekolahan aku, banyak kawan-kawan sebaya aku dah berkeluarga, baru habis menamatkan pengajian di U dan lepas ni dapat kerja yang bagus. Dalam tempoh itu, aku bekerja..bekerja..bekerja..Dan sekarang ni, timbul pulak rasa ingin belajar. Huh, orang lain dah habis belajar, aku pulak baru terfikir nak sambung belajar.

Sekarang ni aku masih dalam kekeliruan & kebingungan nak sambung belajar. Nak sambung ke tak..kadang-kadang aku terfikir kalo aku belajar, lepas graduate nanti mungkin aku tak dapat kerja seperti kelulusan yang aku dapat. Lagipun sekarang kan nak dapat kerja tak macam dulu.

Pilihan dalam tangan sekarang ni. Nak belajar lagi atau terus bekerja...


Tolong klik ---> SINI & SINI  ^_^



12 comments:

  1. aie sma juak ngan kmk.
    kmk pun ada rasa mok sambung belajar.
    semua kwn2 dah konvo dah pun tp kmk sik da pa2 dah.
    blom lambat gk kah mok sambung?
    aiee confusing..

    ReplyDelete
  2. @michelle De hunny kmk terfikir mowk bljr rah ILP jk..mowk ambik sijil kemahiran..hehehehe..mowk ktk? hehehe

    ReplyDelete
  3. Pilih yg terbaik ye sis..
    mana tau pilihan itu akan merubah hidup kita kearah yg lebih baik..:)

    ReplyDelete
  4. @aTieYusof Family harap2 macam yg dirancang la kak.. ^_^

    ReplyDelete
  5. @alia liaadek kmk mok masuk sia tp dah penuh. hehehe..
    tahun depan jak kita masuk. :P

    ReplyDelete
  6. @michelle De hunny hehe..simpan dt lok..bok agak cya..hehehehe..

    ReplyDelete
  7. proses pembelajaran takkan pernah selesai. selagi ada masa, daya dan upaya ni belajarlah. nanti dah bersuami, anak kang dah susah. apa pun buatlah pilihan yg bijak eh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^__^ nasihat yg sngt berguna...^__^

      Delete

Hai korang..

Terima kasih banyak-banyak sebab sudi komen entri ni..

Lepas ni saya akan terjah blog anda pulak ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013