Jika DIA Jodohku..


Bukan serik, tapi berhati-hati..

Bukan jual mahal, tapi takut tiada pembeli..

Bukan tak cari, tapi tak percaya pada diri..

Bukan perasan lawa, tapi jauh panggang dari api..

Bukan tak berdoa, tapi mungkin tak cukup lagi..

Bukan ego, tapi terlalu rasa rendah diri..

Bukan buat bodoh, tapi buat-buat gembirakan diri..

Bukan memilih, tapi sekurang-kurangnya DIA ada harga diri..

Seandainya DIA jodohku, aku berserah pada Yang Maha Esa..









Muncul dalam diam~


Hai alls..salam 1 Malaysia..

Fuh. Dah dekat 3 bulan pulak tak terupdate blog ni..ada macam orang merajok tak? tehee.. ^.^

Banyak benda rasanya yang aku dah ketinggalan. Blog walking pun langsung takde. Nak cakap sibuk, takde pulak. Mungkin disebabkan aku yang malas kot. Erk ! Mane ade....em..cuma malas sikit je..hikhikhik..

Untuk entri kali ni, tak banyak sangat la nak pung pang..pung pang..cuma nak memunculkan diri untuk seketika je..Mungkin lepas ni, aktif sikit demi sedikit kot..

Rasanya...setakat ni je kot..-_-'

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013