Alkisah kuali..


Fuyoo...lama pulak rasanya dah menghilang...

Hi alls..


Laptop aku sekarang ni memang sangat awesome..sampaikan aku bengang semacam je bila tiap kali nak guna..kalo boleh, 'teringin' nak hempuk kat dinding..namun apakan daya, aku bukanlah manusia yang takbur..Silap hari bulan ada orang tertengok aksi kita hempuk-hempuk laptop cakap kita gila pulak..huihh..

Aku taip ni saja je nak cerita-cerita barang yang takdak paedah ni..nak buang boring katanya..

Tadi, lepas jenjalan ngan buah hati kita, kitorang singgah la kat kedai makan..Lepas habis order, seperti biasa kitorang borak-borak la, sementara menunggu makanan order yang tak kunjung tiba.

Dalam masa kitorang borak-borak, bunyi orang memasak tu menarik perhatian aku..Macam orang main lempar kuali pun ade..hahahaha..

Apalagi, 'terborak' la kitorang pasal tu..

Me : Awak, bersungguh betul orang masak makanan yang kita order tu ek..hihi..

Buah hati kita : Hmm..agaknya diorang tu saje-saje ketuk kuali..

Me :Eh, ade pulak macam tu..

Buah hati kita : Yela, masak bunyi ketang ketung ketang ketung..
 
Me : Hihi,.saya rasa la kan, kalo saya masak macam tu kat rumah, confem mak saya ngamok.

Buah hati kita : Nape pulak?

Me : Yela, tak pasal-pasal berlubang pulak kuali saya kerjakan..mane dia tak ngamok..hahahaha.. =D
 
Buah hati kita : =D


# Dulu, masa aku kecik pernah cuba masak nak ikut style orang kat kedai masak..nasib kuali tak berlubang..hahahaha... =D


 google images


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Peribadi Alialia/2012-2013